Kurşun Fuat’tan Özür Diledi

Evet yeraltının flex atan elemanlarından kurşun zamanında yaptıkları için Fuat ‘tan özür diledi.

Kendi yazısını okumak için böyyle düz devam ett aabi

Şu meşhur fuat ergin olayı,zamanında toyluk dönemlerindeydim her ergenlik çağına giren bıçkın deli genç kadarda aklım bir karış havadaydı.Ve kabul ediyorum saflıkda vardı.Her pişkinin sözüne ınanıyordum,Halbuki ne gerek var fuat ergin gibi bir insan seni konserinde dinlemiş begenmiş yanına ayagına kadar gelip seni alnından öpüp maşallah demiş,sana evinin kapısından ziyade gönül kapısını açmış açlıkda da toklukda da beraber olmuşsunuz,kavgadada mutlulukda da yanyanaydınız kadir ne yapmışsın böle bi adama yahu dedim kendi kendime oturup salim kafayla düşününce.Menejerlik ve portal işlerimle ugraşan kişiler (ismi lazım değil) cidden beni yalan yanlış şeylerle kendisine karşı cephe aldırmışlardır.hakkında yazdıgım sanılan o yazı da kendileri tarafından yazılmış olup tüm sitelere dagıtılmışdır.Benim halimse şundan ibaret ; sadece onlar yazdı ben baktım o gün (: ne kadar komik ve bi o kadarda çocukça … Günümüzde insanlar, birbirlerinin yüzlerine karşı hep müspet yanlarını söylerken, menfi taraflarını söylemekten kaçınmalılar mı? Böyle bir durum insanı kısmen de olsa şımartmaz mı? Bence eksik gedik ne varsa sölenmeli bu konu hakkında obenim herzaman abimdir büyüğümdür beni bağışlamasını beklemek biraz bencilce olur ona yazdığım sanılan yazıdan sonra fakat ben sadece hatamı anladım telafisi için hazırım demek istiyorum.Allah’ın, bir insana en büyük lütfu, ona kendi ayıplarını göstermesidirve umarım gaye’m anlaşılmışdır,özür dilemek beni küçültmez kendisinden yaptığım bu çocukca ve kırıcı hareket yüzünden özür diliyorum….

Zâtın maysipeyslerinden alınmıştır

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

