Issız Adam Replikleriyle Bezeli Sözler Film Yorumu Ve Nicesi

Öncelikle biz 3 birbirinden ıssız adam bu lanet olası Issız Ad am ‘a saplarımızla beraber Bağcılar’ın son derece mo dern direk insan sesleriyle anons kavramının oturtulduğu Issız Ada m başlıyooo şeklinde tezahüratlarla nezih bir ortamda  büyük  Mehmet’in büyüklüğüyle glo Bal dünyanın yerel bankası eyçesbisi vasıtasıyla giriş yaptık. vay amk.sıtop

 

 

Filmin endorfin salgılatan şehvani yanlarından haberdardık o yüzden aşk filmi muhabbeti körü körüne bizi bağlamadığı için fikri firar eylemiş debdebeli beyin kıvrımlarımızda pek birşey ummadığımız bu film için o kısımlar hiç olmazsa imdadımıza yetişir doygunluğuyla tok gözlülüğüyle seyre daldık.Daldık da ne daldık. dalgalandıkta durulduk.
Yapanın buradan adınakoyuyorum gerçekten .çağan a ırmak ırmak çağlıyım.Allah belanı vermesin.onnumara harbi.
Herkes kendinden birşeyler bulup o devamlı döşenen müzikle iyice tribe girmiş halde nemli kirpiklerle ya da buğulanmış ve aynı zamanda büyülenmiş gözlerle sinemayı terkeder net söylüyorum.kitap alıp koşası gelir insanın.Ne biliyim vel hasıl gidin sevdiceğinizle gidin ağlayın
Biz hiç ayrılmayalım falan gibi salak saçma şeyler söyleyin Naparsınız bilmem ama gidin gerçekten görülesi …

Bu arada o yağmur bilmem ne isimli filmde ki söz güzeldi  kaybetmeden çocukluğunu büyüyebilmek katletmeden çocukları yürüyebilmek
yürü be

unimakara saabı

 

¦lt;br /> Bu alttakilerde o replikler bezeli bir yazı
secil diye bi’ arkadaşımız karalamış nette koyalım dedim iyide ettim

Çabalamıştın benim için , tüm tükettiklerine rağmen beni kazanmak için ..

 

Bana ait olmanın hoşuna gitmiceni bile bile bana sahip olmak istemiştin …


Oysa zordu sana gelmem , bende yitirmiştim bazı şeyleri , inancım yoktu hayata dair , hele ki gerçekliğin kalpleri tek tek terk ettiği , yalanın tüm bedenleri bir mikrop gibi fethettiği şu zamanda …

Aldandım , gerçek sandım seni ..

Ve tıpkı senin gibi bende NOKTA koyamadım duygularıma ..

Geçmişimden arınarak geldim sana , hatalarımdan …

Tüm aldanmışlıklarımı , hayal kırıklıklarımı ardımda bırakıp açtım benliğimi bir yenisine daha ; sana , kendimden kopa kopa …

Eski bir şarkıda , yeni bir telaş olduk ; MAVİ BİR TELAŞ ..

Aşka karıştık , kokun tenime sindi , elin elim oldu , bedenim senin . . Yüzünde asılı kaldı çizgilerim ..
Kendimi sende kaybederken , senle yeni bir ben oldum !

O telaşın yerini bir gün senin yakandan düşmeyen Issız lığın aldı .

Sen bizi ıssızlığına feda ederken , ben korkusuz ama yalnız bir Ada oldum , sensiz …

Kendime yeni telaşlar buldum , sen sandıklarım oldu ama sen olamadılar , ya eksik kaldılar sana , yada maviden yoksundu telaşları …

Sonra seni aramaktan vazgeçtim , çünkü sen ÖLMÜŞTÜN TATLI UYKUNDA , HABERİN YOKTU ! KARDI , SOĞUKTU ..

Ne zaman kendime dönsem , tüm sensizliğimle baştan aşağı sen ‘ im ..

Bilmeni istedim ki ; Hikayelerimdeki Mutlu sonlarım hep mutsuz sonumuza olan öfkemdi …

Senin tüm Issız lığına inat yaşadığım bu hayat ,
Senden sonra ; YİNE SENDEN İBARETTİ …

ISSIZ ADAM FİLMİNİN MÜZİKLERİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

