MELİS BİRKAN BU HAFTA BEYAZ SHOW DA RESİMLERİ BİZDE



Büyük sükse yaparak bütün izleyenlerini ve onların iç dünyalarını alt üst eDen ıssız adam filminin güzel oyuncusu MELİS BİRKAN 

Bu kez yılbaşı gecesi BEYAZ SHOW da boy gösterecek.Güzel ve başarılı oyuncu meslek hayatında buralara kadar nasıl geldiğini bizlerle paylaşacak.halkımızın bilgisine sunmak için arz ettik…

Yaşasın Halkımız
halkızmı için ben de çeşitli dizlerden ve haberde bahsedilen yılbaşı eğlenmecesinden resimleri yükledim değişimi ve yükselişi görün istedim Melis Birkan ımın.

Tags: , , , , , , , , , ,

One Response to “MELİS BİRKAN BU HAFTA BEYAZ SHOW DA RESİMLERİ BİZDE”

  1. Ulas bey Says:

    Öncelikle Adım ulaş. Melis hanımı Bir çok setlerde gördüm. İşini 4/4 lük yapan ve lirikleriyle etrafına çok büyük sıcaklık sağlayan bi kişiliğe sahip kendisine ileride ki hayatında başarılar diliyorum.

Leave a Reply

