HADİSE DUM TEK TEK ŞARKI SOZU

HADİSE EUROVISION PARÇASININ ŞARKI SÖZÜ

Baby you’re perfect for me

you are my gift from heaven

this is the greatest story of all times

we met in like in a movie

so meant to  last forever

and what you’re doing to me

feels so fine

angel I wake up

and live my dreams

endlessly

crazy for you

can you feel the rhythm in my heart

the beats going Düm Tek Tek

always out it like there no minute

feels like there’s no way back

can you feel the rhythm in my heart

the beats going Düm Tek Tek

always out it like there’s no minute

feels like there’s no way back

baby i read all answers

in your exotic movements

you are the greatest dancer of all times

you make me feel so special

no one can kiss like you do

as it is your profession

feel so fine

angel i wake up and live my dreams

endlessly

crazy for you

can you feel the rhythm in my heart

the beats going Düm Tek Tek

always out it like there no minute

feels like there’s no way back

can you feel the rhythm in my heart

the beats going Düm Tek Tek

always out it like there’s no minute

feels like there’s no way back

can you feel the rhythm in my heart

can you feel the rhythm in my heart

the beats going Düm Tek Tek

always out it like there no minute

feels like there’s no way back

can you feel the rhythm in my heart

the beats going Düm Tek Tek

always out it like there’s no minute

feels like there’s no way back

always out it like it no minute

feels like there’s no way back

always out it like there’s no minute

feels like Düm Tek Tek

HADİSE DUM TEK TE PARÇASININ EUROVİSİON DAKİ PARÇANIN TÜRKÇESİ İÇİN TIKLAYINIZ.

HADİSE VİDEOSUNU İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

HADİSE İLE İLGİLİ TÜM RESİMLERİ GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

Tags: , , , , , , , , , , , ,

24 Responses to “HADİSE DUM TEK TEK ŞARKI SOZU”

  1. HADİSE DÜM TEK TEK TÜRKÇESİ | UniMakara Says:

    […] DÜM TEK TEK ORJİNAL SÖZLERİ İNGİLİZCESİ İÇİN TIKLAYINIZ. Bu Konuyla Alakalı Olan Diğer Yazılar Bi Bak Bakalım HeleFuchs ft Sansar-Öldü Sanma […]

  2. HADİSE DÜM TEK TEK TÜRKÇESİ | UniMakara Says:

    […] DÜM TEK TEK ORJİNAL SÖZLERİ İNGİLİZCESİ İÇİN TIKLAYINIZ. Bu Konuyla Alakalı Olan Diğer Yazılar Bi Bak Bakalım HeleFuchs ft Sansar-Öldü Sanma […]

  3. burcu Says:

    hadise çokkkkkkkkkkk mu çokkkkk güzel olmuş bu sene birincitürkiye başarılar

  4. burcu Says:

    hadise çokkkkkkkkkkk mu çokkkkk güzel olmuş bu sene birincitürkiye başarılar

  5. öznur Says:

    hadi deli oğlan
    hadi belimi dola

  6. öznur Says:

    hadi deli oğlan
    hadi belimi dola

  7. kader Says:

    hadisenin düm tek tek şarkısına hayran oldum süper bide türkçesini dinleybilsek haydi hadise hadiseyi yarattın bide birincilikte hadise yarat

  8. kader Says:

    hadisenin düm tek tek şarkısına hayran oldum süper bide türkçesini dinleybilsek haydi hadise hadiseyi yarattın bide birincilikte hadise yarat

  9. gumrah Says:

    buranin cevirisini bilmiyorum ama ben kendimce cevirdim,

    gerci onun kullandigi cumleler karmasik degil ama ben turkceye cevirirken biraz daha anlamli olmasi icin birlestirdim cumleleri:

    Bebegim benim icin kusursuzsun(mükemmelsin)
    Cennetten bana armagansin
    Tüm zamanlarin en muazzam(ulu-buyuk) hikayesidir bu
    Sonsuza kadar surup giden bir filmde bir araya gelmis gibiydik ve bana beni cok iyi hissettiren birsey yapiyorsun.

    Melegim uyanir ve bitmeksizin hayallerimi yasarim
    Senin icin cildiriyorum.

    Geri donusu olmayan saniyeler gibi hissedilen dumtek tek diye atan kalbimin carpisini(nabiz atisi) hissedebiliyor musun?

    Bebegim senin alisilmamis davranislarindaki cvplari yorumlarim(kavrarim)
    Tum zamanlarin en mukemmel(muazzam-iyi) danscisisin
    kendimi cok ozel hissettiren, hickimsenin opemedigi gibi open, bana kendimi cok iyi hissettiren profesyonelsin.

  10. gumrah Says:

    buranin cevirisini bilmiyorum ama ben kendimce cevirdim,

    gerci onun kullandigi cumleler karmasik degil ama ben turkceye cevirirken biraz daha anlamli olmasi icin birlestirdim cumleleri:

    Bebegim benim icin kusursuzsun(mükemmelsin)
    Cennetten bana armagansin
    Tüm zamanlarin en muazzam(ulu-buyuk) hikayesidir bu
    Sonsuza kadar surup giden bir filmde bir araya gelmis gibiydik ve bana beni cok iyi hissettiren birsey yapiyorsun.

    Melegim uyanir ve bitmeksizin hayallerimi yasarim
    Senin icin cildiriyorum.

    Geri donusu olmayan saniyeler gibi hissedilen dumtek tek diye atan kalbimin carpisini(nabiz atisi) hissedebiliyor musun?

    Bebegim senin alisilmamis davranislarindaki cvplari yorumlarim(kavrarim)
    Tum zamanlarin en mukemmel(muazzam-iyi) danscisisin
    kendimi cok ozel hissettiren, hickimsenin opemedigi gibi open, bana kendimi cok iyi hissettiren profesyonelsin.

  11. Yönetici Says:

    Teşekkürler gumrah

  12. Yönetici Says:

    Teşekkürler gumrah

  13. HADİSE DÜM TEK TEK TÜRKÇESİ | UniMakara Says:

    […] DÜM TEK TEK ORJİNAL SÖZLERİ İNGİLİZCESİ İÇİN TIKLAYINIZ. Bu Konuyla Alakalı Olan Diğer Yazılar Bi Bak Bakalım HeleFUAT ERGİN KALBUM SÖZLER !!!Fuchs ft […]

  14. HADİSE DÜM TEK TEK TÜRKÇESİ | UniMakara Says:

    […] DÜM TEK TEK ORJİNAL SÖZLERİ İNGİLİZCESİ İÇİN TIKLAYINIZ. Bu Konuyla Alakalı Olan Diğer Yazılar Bi Bak Bakalım HeleFUAT ERGİN KALBUM SÖZLER !!!Fuchs ft […]

  15. selçuk Says:

    Baby you’re perfect for me
    you are my gift from heaven
    this is the greatest story of all times
    we met in like in a movie
    so meant to last forever
    and what you’re doing to me
    feels so fine

    angel I wake up
    and live my dreams
    endlessly
    crazy for you

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no minute
    feels like there’s no way back

    baby i read all answers
    in your exotic movements
    you are the greatest dancer of all times
    you make me feel so special
    no one can kiss like you do
    as it is your profession
    feel so fine

    angel i wake up and live my dreams
    endlessly
    crazy for you

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no limit
    feels like there’s no way back

    can you feel the rhythm in my heart

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no limit
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no limit
    feels like there’s no way back

    always out it like it no limit
    feels like there’s no way back
    always out it like there’s no limit
    feels like Düm Tek Tek

  16. selçuk Says:

    Baby you’re perfect for me
    you are my gift from heaven
    this is the greatest story of all times
    we met in like in a movie
    so meant to last forever
    and what you’re doing to me
    feels so fine

    angel I wake up
    and live my dreams
    endlessly
    crazy for you

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no minute
    feels like there’s no way back

    baby i read all answers
    in your exotic movements
    you are the greatest dancer of all times
    you make me feel so special
    no one can kiss like you do
    as it is your profession
    feel so fine

    angel i wake up and live my dreams
    endlessly
    crazy for you

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no minute
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no limit
    feels like there’s no way back

    can you feel the rhythm in my heart

    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there no limit
    feels like there’s no way back
    can you feel the rhythm in my heart
    the beats going Düm Tek Tek
    always out it like there’s no limit
    feels like there’s no way back

    always out it like it no limit
    feels like there’s no way back
    always out it like there’s no limit
    feels like Düm Tek Tek

  17. selçuk Says:

    doğrusu budur.çarpıtmayalım🙂

  18. selçuk Says:

    doğrusu budur.çarpıtmayalım🙂

  19. gumrah Says:

    ben dun dogrusunu gonderdim ama yeralmadi, gerci ben turkcesini dogru olandan cevirmeye calistim.

    bilgilerinize arkadaslar….

  20. gumrah Says:

    ben dun dogrusunu gonderdim ama yeralmadi, gerci ben turkcesini dogru olandan cevirmeye calistim.

    bilgilerinize arkadaslar….

  21. eSma Says:

    canım şarkı çok güzel olmus türkiye bu sefer number one bence hadi bi kez de benİm için DUM TEK TEK

  22. eSma Says:

    canım şarkı çok güzel olmus türkiye bu sefer number one bence hadi bi kez de benİm için DUM TEK TEK

  23. alexander Says:

    hadise asım ja year turkey one perfect hadise

  24. alexander Says:

    hadise asım ja year turkey one perfect hadise

Leave a Reply

