HADİSE RESİMLER FOTOLAR

Güzel değil mi o zaman devam et de gör


BU ALBÜMÜN 2.SİNİ VE HADİSE İLE İLGİLİ DİĞER TÜM RESİMLERİ(SAHNE RESİMLERİ,SICAK SEKSİ RESİMLERİNİ) GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

Tags: , , , , , ,

40 Responses to “HADİSE RESİMLER FOTOLAR”

  1. ceren Says:

    çok güzel resimler hadiseye bayılıyorum şarkılarıda çok güzel eurevisyon şarkısıda süper bayıldım

  2. ceren Says:

    çok güzel resimler hadiseye bayılıyorum şarkılarıda çok güzel eurevisyon şarkısıda süper bayıldım

  3. serseri Says:

    hadise seni çok beeniyorum hemde çok anlatamam çok sexi bir gülüşün ve duruşun var her erken halelindesin bun bil yeter hadise sx kölem hadise…

  4. serseri Says:

    hadise seni çok beeniyorum hemde çok anlatamam çok sexi bir gülüşün ve duruşun var her erken halelindesin bun bil yeter hadise sx kölem hadise…

  5. hadise_olduğunu_sanan_salağım_ben Says:

    çocuklar çok tesekkürler ne desem bilemiyorum bana destek verdiğiniz ve beni sevdiğiniz için size ne diyeceğimi bilemiyorum
    ——————————————————–

    Bi’ daha böyle şeyler yapma emi ceren

  6. hadise_olduğunu_sanan_salağım_ben Says:

    çocuklar çok tesekkürler ne desem bilemiyorum bana destek verdiğiniz ve beni sevdiğiniz için size ne diyeceğimi bilemiyorum
    ——————————————————–

    Bi’ daha böyle şeyler yapma emi ceren

  7. hadise hayranı Says:

    hadise sen çok sexi birisin bunu bl lütfen ve eurovisyon
    şarkınada bayılıyom seni çok SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  8. hadise hayranı Says:

    hadise sen çok sexi birisin bunu bl lütfen ve eurovisyon
    şarkınada bayılıyom seni çok SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  9. elif Says:

    yha çok tatlı yha bn bölesini görmedim kesin erevizyondada 1. yiz

  10. elif Says:

    yha çok tatlı yha bn bölesini görmedim kesin erevizyondada 1. yiz

  11. afyonlu serseri Says:

    hadise sana asıgım colk güzel ve sexssin

  12. afyonlu serseri Says:

    hadise sana asıgım colk güzel ve sexssin

  13. girl Says:

    ya işallah bu kadar owguyu hak edecek sonuclar alınır bnde cok begenıyorum ama … ama işte bellı olmuyo bu eurovision!!!!!

  14. girl Says:

    ya işallah bu kadar owguyu hak edecek sonuclar alınır bnde cok begenıyorum ama … ama işte bellı olmuyo bu eurovision!!!!!

  15. asi Says:

    hadise senı cok sevıyorum ınanıyorum kesın bırıncı oluruz senı cok sevıyorum(DÜM TEK TEK)

  16. asi Says:

    hadise senı cok sevıyorum ınanıyorum kesın bırıncı oluruz senı cok sevıyorum(DÜM TEK TEK)

  17. özlem esra Says:

    hadise seni hepimiz çok seviyorum sen çok güzel ve tatlısın emiynim sen 1000 şarkıcının içinde 1.rinci olursun (DÜM TEK TEK)

  18. özlem esra Says:

    hadise seni hepimiz çok seviyorum sen çok güzel ve tatlısın emiynim sen 1000 şarkıcının içinde 1.rinci olursun (DÜM TEK TEK)

  19. seda Says:

    ooooooooooooooooooooooooooo!sen eskide kalmışın hadisenin yeni fotolarını koyda gözümüz gönlümüz açılsın

  20. seda Says:

    ooooooooooooooooooooooooooo!sen eskide kalmışın hadisenin yeni fotolarını koyda gözümüz gönlümüz açılsın

  21. rasim Says:

    s
    ü
    p
    e
    r
    s
    i
    n

    h
    a
    d
    i
    s
    e

  22. rasim Says:

    s
    ü
    p
    e
    r
    s
    i
    n

    h
    a
    d
    i
    s
    e

  23. berk Says:

    çok seksi bir kız ilk baştaki resim çok güzel ve seksi

  24. berk Says:

    çok seksi bir kız ilk baştaki resim çok güzel ve seksi

  25. YUSUF Says:

    HADİSE ÇOKGÜZELSİN ŞARKILARINDA SÜPER AMA FOTOLARINDAN BAZILARI HİÇBEGENMEDİM TABİKİ BUBENİM TEYORİM LÜTFEN BAZI FOTOLARINI KALDIR BİDE YENİ FOTOLARINI İSTİYOZ SENİ ÇOK AMAÇOK SEVİYORUM ARKADAŞLARIMLA SENİ HEP DESTEKLİYORUS

  26. YUSUF Says:

    HADİSE ÇOKGÜZELSİN ŞARKILARINDA SÜPER AMA FOTOLARINDAN BAZILARI HİÇBEGENMEDİM TABİKİ BUBENİM TEYORİM LÜTFEN BAZI FOTOLARINI KALDIR BİDE YENİ FOTOLARINI İSTİYOZ SENİ ÇOK AMAÇOK SEVİYORUM ARKADAŞLARIMLA SENİ HEP DESTEKLİYORUS

  27. YUSUF Says:

    HADİSE SANA YORUM YAPAN BAZI SABIKLARIN LAFLARINA BAKMA SÜPERSİN ONLAR KUSURABAKMAYINDA ABAZALAR LÜTFEN ARKADAŞLAR HADİSEYİ KANDİYERİNİZE KOYUN BÖYLEŞEYLER YAZMASANIZ SEVİNİRİM HADİSE SEN BİZİM 1.MİSİN SENİ HEPDESTEKLİCEZ SENİNSEVİYORUZ HEPDESTEK TAMDESTEK SENİ SEVİYORUZ SENBİZİM GURURUMUZSUN SENİSEVİYORUZ SANA EREVİZYONDA BAŞARILAR DİLERİM

  28. YUSUF Says:

    HADİSE SANA YORUM YAPAN BAZI SABIKLARIN LAFLARINA BAKMA SÜPERSİN ONLAR KUSURABAKMAYINDA ABAZALAR LÜTFEN ARKADAŞLAR HADİSEYİ KANDİYERİNİZE KOYUN BÖYLEŞEYLER YAZMASANIZ SEVİNİRİM HADİSE SEN BİZİM 1.MİSİN SENİ HEPDESTEKLİCEZ SENİNSEVİYORUZ HEPDESTEK TAMDESTEK SENİ SEVİYORUZ SENBİZİM GURURUMUZSUN SENİSEVİYORUZ SANA EREVİZYONDA BAŞARILAR DİLERİM

  29. YUSUF Says:

    HADİSE BAZI ARKADAŞLARI SENTAKMA CANINIDA SIKMA SENİSEVİYORUZ ONLARSENİ KISKANIYO NEDENDERSEN SENİ HERKES SEVİYODA ONDAN

  30. YUSUF Says:

    HADİSE BAZI ARKADAŞLARI SENTAKMA CANINIDA SIKMA SENİSEVİYORUZ ONLARSENİ KISKANIYO NEDENDERSEN SENİ HERKES SEVİYODA ONDAN

  31. YUSUF Says:

    EN BÜYÜK HADİSE BAŞKA BÜYÜ YOK .

  32. YUSUF Says:

    EN BÜYÜK HADİSE BAŞKA BÜYÜ YOK .

  33. YUSUF Says:

    E
    N
    B
    Ü
    Y
    Ü
    K

    H
    A
    D
    İ
    S
    E

  34. YUSUF Says:

    E
    N
    B
    Ü
    Y
    Ü
    K

    H
    A
    D
    İ
    S
    E

  35. adil Says:

    bir numarasın seni çok seviyorum erevizyonda birinciyiz çok güzelsin.

  36. adil Says:

    bir numarasın seni çok seviyorum erevizyonda birinciyiz çok güzelsin.

  37. sanem Says:

    ya aşkım allahtan tek istegim seni görmek…ahh ahhh birtanesin çok tatlısın özellikle güldüğünde

  38. sanem Says:

    ya aşkım allahtan tek istegim seni görmek…ahh ahhh birtanesin çok tatlısın özellikle güldüğünde

  39. Danger girl PINaR Says:

    HaDiSe sAnA BüTüN dÜnYa hAyRaN Bn dAhİl sAnA EuRoViSyOn dA ŞaNs dİlErİm

  40. Danger girl PINaR Says:

    HaDiSe sAnA BüTüN dÜnYa hAyRaN Bn dAhİl sAnA EuRoViSyOn dA ŞaNs dİlErİm

Leave a Reply

