YALIN YENİ RESİMLER 2009

Yalın Yalın diye deliriyorsan bakmaya devam et ne diyim

 

 

YALIN SAHNE RESİMLERi VE DUVAR KAĞITLARINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Tags: , , , ,

20 Responses to “YALIN YENİ RESİMLER 2009”

  1. semma Says:

    yalın çok tatlısn vede harika birisin yaa seni kelimelere anlatsam yetmez yaptığın herşeyle harikasın şarkılarının sözleri ve söyleme tarzın mütiş sesin harika başarılarının devamını diliyorum sana ulaşamyı çok isityorummm …

  2. semma Says:

    yalın çok tatlısn vede harika birisin yaa seni kelimelere anlatsam yetmez yaptığın herşeyle harikasın şarkılarının sözleri ve söyleme tarzın mütiş sesin harika başarılarının devamını diliyorum sana ulaşamyı çok isityorummm …

  3. semma Says:

    yaaaaaaaaaaaaaa bayılıom sana maşallah allah nazarlardan korusn tühtüh😀 ay yawrum seni verene yaradana gönderene kurban olayımm

  4. semma Says:

    yaaaaaaaaaaaaaa bayılıom sana maşallah allah nazarlardan korusn tühtüh😀 ay yawrum seni verene yaradana gönderene kurban olayımm

  5. semma Says:

    senin yaptığın şarkılarda kendimi başka yerlerde buluyorum,Aşk dolu o şarkılarda kendimden geçiyorum,Sana nedesem bilmiyorum,Ama bildiğim tek birşey var sana bayılıyorum vede çok seviyorumMm

  6. semma Says:

    senin yaptığın şarkılarda kendimi başka yerlerde buluyorum,Aşk dolu o şarkılarda kendimden geçiyorum,Sana nedesem bilmiyorum,Ama bildiğim tek birşey var sana bayılıyorum vede çok seviyorumMm

  7. semma Says:

    Beraber uyansak
    Bütün gün sarılsak
    Bana yetmez
    O ana dünyaları bile değişmem
    YaLıNıMmM

  8. semma Says:

    Beraber uyansak
    Bütün gün sarılsak
    Bana yetmez
    O ana dünyaları bile değişmem
    YaLıNıMmM

  9. semma Says:

    LÜTFEN BU YORUMLARIMI GÖRÜN HELEDE ÖZELLİKLEDE YALININ GÖRMESİNİ ÇOK İSTİYORUM LTFEN MİNİK UNİMAKARA

  10. semma Says:

    LÜTFEN BU YORUMLARIMI GÖRÜN HELEDE ÖZELLİKLEDE YALININ GÖRMESİNİ ÇOK İSTİYORUM LTFEN MİNİK UNİMAKARA

  11. semma Says:

    SANA KAÇTANE yorum yazsam azdır dediğim gibi seni kelimere anlatsam yetmez sığmazz seni anlatılcak biri değil yaşanılcak birisinn

  12. semma Says:

    SANA KAÇTANE yorum yazsam azdır dediğim gibi seni kelimere anlatsam yetmez sığmazz seni anlatılcak biri değil yaşanılcak birisinn

  13. semma Says:

    süpersin,harikasın,mütişsin,vazgeçilmezsin,senin sitene üye oluyorum ama giriş yapamıyorum off

  14. semma Says:

    süpersin,harikasın,mütişsin,vazgeçilmezsin,senin sitene üye oluyorum ama giriş yapamıyorum off

  15. semma Says:

    gün geçmez yüreğimdeki acı amansız
    yalnızlık yüzüme vurur geçer zamansız
    hüznün bile yorgun ahhh…..
    her damla gözyaşımdaki keder umutsuz
    sensizlik geceme akar gider mi sonsuz
    kalbim yine yorgun

  16. semma Says:

    gün geçmez yüreğimdeki acı amansız
    yalnızlık yüzüme vurur geçer zamansız
    hüznün bile yorgun ahhh…..
    her damla gözyaşımdaki keder umutsuz
    sensizlik geceme akar gider mi sonsuz
    kalbim yine yorgun

  17. semma Says:

    SORMADIM KİMSEYE UNUTMALIYDIM
    ÇAREYİ KENDİMCE BULURUM SANDIM
    GİDERKEN YANIMA AŞKIMI ALDIM
    HER SEVDA BİR ÖLÜMMÜŞ
    ÇOK GEÇ ANLADIM :(:(

  18. semma Says:

    SORMADIM KİMSEYE UNUTMALIYDIM
    ÇAREYİ KENDİMCE BULURUM SANDIM
    GİDERKEN YANIMA AŞKIMI ALDIM
    HER SEVDA BİR ÖLÜMMÜŞ
    ÇOK GEÇ ANLADIM :(:(

  19. gaffur Says:

    görüoz tipe bak adamın ya 2009 3 ocak dakii haline bak ne tipsiz

  20. gaffur Says:

    görüoz tipe bak adamın ya 2009 3 ocak dakii haline bak ne tipsiz

Leave a Reply

