AYAKTA KAL FİLMİ RESİMLERİ YENİ 2009 FOTOLARI

 

 

SİNEM KOBAL RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ.

MEHMET ASLAN RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ.

IRMAK ÜNAL RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

10 Responses to “AYAKTA KAL FİLMİ RESİMLERİ YENİ 2009 FOTOLARI”

  1. SİNEM KOBAL AYAKTA KAL FİLMİ YENİ RESİMLERİ 2009 | UniMakara Says:

    […] IRMAK ÜNAL RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ […]

  2. SİNEM KOBAL AYAKTA KAL FİLMİ YENİ RESİMLERİ 2009 | UniMakara Says:

    […] IRMAK ÜNAL RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ […]

  3. AYAKTA KAL FİLMİ 16 OCAK 2009'DA VİZYONDA | UniMakara Says:

    […] AYAKTA KAL FİLMİNİN OYUNCU KADROSU ŞÖYLE; ADNAN GÜLER prodüktörlüğünde (amk kondüktör der gibi) Türkçesi özbeöz Türkçesi yapımında MEHMET ASLAN OĞUZHAN YILDIZ SİNEM KOBAL IRMAK ÜNAL OKAN KARACAN OZAN AYDEMİR BURAK TAMDOĞAN EMRE TETİKEL FIRAT ÇOLOĞLU ERCÜ TURAN TUĞÇE KOÇAK SONGÜL DOGUTAŞ GÜLNİHAL KARANAZMİOĞULLARI ALP ÇOKER MEHMET ÇELİK ERİŞ AKMAN GÖKCE SUYABATMAZ DERYA YILDIRIM GÜRCAN AKTAŞ ÜMİT ACAR İrfan Saruhan ve Selim Çiprut senaristleinin güzel katkılarıyla vücuda gelen AYAKTA KAL filmi 16 Ocak 2009 ‘da vizyonda. İyi seyirler. AYAKTA KAL FİLMİ RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ. […]

  4. AYAKTA KAL FİLMİ 16 OCAK 2009'DA VİZYONDA | UniMakara Says:

    […] AYAKTA KAL FİLMİNİN OYUNCU KADROSU ŞÖYLE; ADNAN GÜLER prodüktörlüğünde (amk kondüktör der gibi) Türkçesi özbeöz Türkçesi yapımında MEHMET ASLAN OĞUZHAN YILDIZ SİNEM KOBAL IRMAK ÜNAL OKAN KARACAN OZAN AYDEMİR BURAK TAMDOĞAN EMRE TETİKEL FIRAT ÇOLOĞLU ERCÜ TURAN TUĞÇE KOÇAK SONGÜL DOGUTAŞ GÜLNİHAL KARANAZMİOĞULLARI ALP ÇOKER MEHMET ÇELİK ERİŞ AKMAN GÖKCE SUYABATMAZ DERYA YILDIRIM GÜRCAN AKTAŞ ÜMİT ACAR İrfan Saruhan ve Selim Çiprut senaristleinin güzel katkılarıyla vücuda gelen AYAKTA KAL filmi 16 Ocak 2009 ‘da vizyonda. İyi seyirler. AYAKTA KAL FİLMİ RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ. […]

  5. zelal Says:

    henüz izlemedim ama gdicem hfta sonuu ii bri filem benzio ama deişik bir film değil normal hftalık bazı diziler var onun gbii snkii konu falan hep birbirine benzio bakalım görcez ama konu değişik farklı bir konu değil o kesinn yani…

  6. zelal Says:

    henüz izlemedim ama gdicem hfta sonuu ii bri filem benzio ama deişik bir film değil normal hftalık bazı diziler var onun gbii snkii konu falan hep birbirine benzio bakalım görcez ama konu değişik farklı bir konu değil o kesinn yani…

  7. ilayda Says:

    çok güzel oguzhanımı çok seviyorum aşkım benim en güzel oyuncular ırmak-mehmet_sinem_ozan_oguzhan_emre seni seviyorum oguzhan kimseyle çıkma ben gittim o film ilk defa gittim

  8. ilayda Says:

    çok güzel oguzhanımı çok seviyorum aşkım benim en güzel oyuncular ırmak-mehmet_sinem_ozan_oguzhan_emre seni seviyorum oguzhan kimseyle çıkma ben gittim o film ilk defa gittim

  9. ilayda Says:

    zelal ayakta kal gidecek başka filme git bence

  10. ilayda Says:

    zelal ayakta kal gidecek başka filme git bence

Leave a Reply

