FİLİSTİN İÇİN FETİH SURESİ OKU

 

Filistin aşk,

Filistin şehadet,

Filistin intifa!

Haydi yürekler gazze için duaya…

“Bakma öyle bana yuregimdeki, elimdeki kana!
Sana bunlar uzak olsa da aç gönlünü, elini bana dua için, Mevla’ya…”

FİLİSTİN İSRAİLLE İMTİHANDA,BİZLERDE FİLİSTİNLE İMTİHANDAYIZ!!!
GELİN EN AZINDAN HATİMLERİMİZLE,DUA’LARIMIZLA İMTİHANIMIZI GEÇMEYE ÇALIŞALIM!

FİLİSTİNLİ KARDEŞLERİMİZ İÇİN FETİH SURESİ OKUYORUZ.

ZULÜM BİTENE KADAR..

KATILMAK İÇİN LİNKİ TIKLAYINIZ.

http://www.umutfm.com/umutforum/index.php/topic,35202.0.html

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 Responses to “FİLİSTİN İÇİN FETİH SURESİ OKU”

  1. SEBİHA Says:

    öncelikle çok üzgünüm elhamdilillah müslümanım olanlar her müslüman gibi beni ve ailemide üzüyor burda yazılanlar gibide dua etmekten başka kendimce birşey bulamıyorum umarım bir an önce bu DEHŞET biter.öksüz yetim kalan müslüman kardeşlerimiz olmaz çoçuklarını kaybeden aileler olmaz ne olur en azından bu günlerde israili temsil eden yiyecek ve içeçek almayınız.oda yanı sıra israili temsil eden alış veriş merkezlerine gitmeyiniz.sakın coca cola içmeyiniz.başa baş onlar zaten her yudumunda 1 çoçugumuzu kaybettiriyor. açıklaması muhammed yok mekke yok demektir oysa her müslümanın peygamberi olan muhammed var ve her müslüman gittigi mekke var.ne olur sizde bu markalarla israile destek olup her indsanın ölümüne sebep olmayın…

  2. SEBİHA Says:

    öncelikle çok üzgünüm elhamdilillah müslümanım olanlar her müslüman gibi beni ve ailemide üzüyor burda yazılanlar gibide dua etmekten başka kendimce birşey bulamıyorum umarım bir an önce bu DEHŞET biter.öksüz yetim kalan müslüman kardeşlerimiz olmaz çoçuklarını kaybeden aileler olmaz ne olur en azından bu günlerde israili temsil eden yiyecek ve içeçek almayınız.oda yanı sıra israili temsil eden alış veriş merkezlerine gitmeyiniz.sakın coca cola içmeyiniz.başa baş onlar zaten her yudumunda 1 çoçugumuzu kaybettiriyor. açıklaması muhammed yok mekke yok demektir oysa her müslümanın peygamberi olan muhammed var ve her müslüman gittigi mekke var.ne olur sizde bu markalarla israile destek olup her indsanın ölümüne sebep olmayın…

Leave a Reply

