FATOŞ KABASAKAL ÖLDUREN CAZİBE YENİ 2009 RESİMLERİ

 

İyiden iyiye ünlenen ortalığı çıldırtan bayanımızın
resimleri için devam ededurun

Tags: , , , , , , , ,

5 Responses to “FATOŞ KABASAKAL ÖLDUREN CAZİBE YENİ 2009 RESİMLERİ”

  1. Fatoş Says:

    GüzeL Hatun &-D

  2. cansu Says:

    sana hayranım cillop gibisin ayrıca hatice sermikli ve cansu birol da seni çok seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    seni seviyorum askimmmmmmmmmmmmmmm ayrica mankenlerin en güzelisinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sana hayranım askım kendine iyi bak sevgilimmmmmmmmmmmmmmmm

  3. kerim Says:

    seni çok seviyorum ben ya ablacim

  4. AYBEN Says:

    çok güzel ama bez bebekte çok gıcık bir rolü var ama çok güzel nananın yani evrim in yanında falan çok uzunsun ve tekrar söyleyim çok güzelsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  5. AYBEN Says:

    senin kadar güzel manken tanımıyom yani aslın da benim adım fatoş göbek adım ayben o yüzden
    ayben diye yazdım

Leave a Reply

