HADİSE RESMİ İNTERNET SİTESİ MYSPACE ADRESİ YENİ 2009

 

Hadise’nin internet adresi ve mysapce sayfasına ulaşmak için devam edin;

HADİSE’NİN İNTERNET SİTESİ İÇİN TIKLAYINIZ.

HADİSE’NİN MYSAPCE SAYFASI İÇİN TIKLAYINIZ.

AYRICA SİTEMİZDE Kİ HADİSE İLE İLGİLİ TÜM HABERLERE İNTERNET SİTESİ,MYSPACE SAYFASI VE SEKSİ,NORMAL,SAHNE FOTOLARI İLE VİDEO GÖRÜNTÜLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Tags: , , , , , ,

29 Responses to “HADİSE RESMİ İNTERNET SİTESİ MYSPACE ADRESİ YENİ 2009”

  1. cihat Says:

    sizi ço9k seviyorum düm tek tek çok güzel inş 1. olursun çok güzelsin seni seviyorum neden dünya güzellik yarışmasını katılmıyorsun sizi çok seviyorum 16 yaşındayım bitlisliyim izm yim

  2. cihat Says:

    sizi ço9k seviyorum düm tek tek çok güzel inş 1. olursun çok güzelsin seni seviyorum neden dünya güzellik yarışmasını katılmıyorsun sizi çok seviyorum 16 yaşındayım bitlisliyim izm yim

  3. cihat Says:

    sizi çok seviyorum düm tek tek çok iyi olmuş ellerine sağlık harikasın ben bitlisliyim 16 yaşındayım ama izm yim şuan

  4. cihat Says:

    sizi çok seviyorum düm tek tek çok iyi olmuş ellerine sağlık harikasın ben bitlisliyim 16 yaşındayım ama izm yim şuan

  5. cihat Says:

    bana msn adresinizi bide tlf numaranızı yollar mıssınız biliom hayranınız çok var belki iletimi de okumazsınız ben yinede tlf numaramı söyliyeyim

  6. cihat Says:

    bana msn adresinizi bide tlf numaranızı yollar mıssınız biliom hayranınız çok var belki iletimi de okumazsınız ben yinede tlf numaramı söyliyeyim

  7. cihat Says:

    ya lütfen eurovision yarışmasına çektiğin klip teki gibi çık seni seviyorum

  8. cihat Says:

    ya lütfen eurovision yarışmasına çektiğin klip teki gibi çık seni seviyorum

  9. nesibe Says:

    öncelikle sana çok teşekkür ederim yorum yapılmasına izin verdiğin için site çok güzel hele sitende hadiseye yer vermen çok daha güzel benim senden bir ricam var bana hadise ile ilgili en son haberleri fotoğrafları göndermeni istiyorum belki isteğimi çok saçma bulacaksın hatta belki güleceksin ama lütfen ricamı kırma şimdiden çok teşekkür ederim

  10. nesibe Says:

    öncelikle sana çok teşekkür ederim yorum yapılmasına izin verdiğin için site çok güzel hele sitende hadiseye yer vermen çok daha güzel benim senden bir ricam var bana hadise ile ilgili en son haberleri fotoğrafları göndermeni istiyorum belki isteğimi çok saçma bulacaksın hatta belki güleceksin ama lütfen ricamı kırma şimdiden çok teşekkür ederim

  11. önder Says:

    seni ilk görene kadar meleklerin yalnızca gökyüzünde olduklarını sanırdım.Anladım ki birtanesi yeryüzünde.O da sensin.iyi ki varsın ve hem göz hemde kulak zevkime hitap ediyosun.her konuda yolun açık olsunn

  12. önder Says:

    seni ilk görene kadar meleklerin yalnızca gökyüzünde olduklarını sanırdım.Anladım ki birtanesi yeryüzünde.O da sensin.iyi ki varsın ve hem göz hemde kulak zevkime hitap ediyosun.her konuda yolun açık olsunn

  13. MOREK Says:

    biz sadece iki ayri kentin ayni günesiyle uyana iki yabanci,tutmasada ellerim ellerini deymese sirtlarimiz bir birine görmesede gözlerim gözlerini yinde insani sevmek güzeldir aski yücelten,de bu deyilmidirki.iki satirda sen karala beni cevapsiz birakma!!!!!!!!!!

  14. MOREK Says:

    biz sadece iki ayri kentin ayni günesiyle uyana iki yabanci,tutmasada ellerim ellerini deymese sirtlarimiz bir birine görmesede gözlerim gözlerini yinde insani sevmek güzeldir aski yücelten,de bu deyilmidirki.iki satirda sen karala beni cevapsiz birakma!!!!!!!!!!

  15. fatih Says:

    seni seviyorum hadise

  16. fatih Says:

    seni seviyorum hadise

  17. fatih Says:

    bana aşık olman için ne yapmam gerekiyor hadise

  18. fatih Says:

    bana aşık olman için ne yapmam gerekiyor hadise

  19. elif ozgun Says:

    adim elif 12 yasimdayim sivasliyim francada kaliyorum seni çok seviyorum hadise ablacim sarkin dum tek tek çok guzel eurovisionda basarilar diliyorum bana bir imzali resmini gondermeni rica ediyorum odamin en guzel yerine resmini koya cayim au revoir .

  20. elif ozgun Says:

    adim elif 12 yasimdayim sivasliyim francada kaliyorum seni çok seviyorum hadise ablacim sarkin dum tek tek çok guzel eurovisionda basarilar diliyorum bana bir imzali resmini gondermeni rica ediyorum odamin en guzel yerine resmini koya cayim au revoir .

  21. azo Says:

    slm ben azat hadise seniçok seviyorum tlf numaranı ve msnne adresini verirmisin ben senin hayranın

  22. Fatih Says:

    keşke her zaman yanımda olsan , ama olsun bana bu da yeter ALLAH yolunu açık etsin seni seviyorum………..

  23. Fatih Says:

    keşke her zaman yanımda olsan , ama olsun bana bu da yeter ALLAH yolunu açık etsin seni seviyorum………..

  24. mehmet ali Says:

    hadise’ninşarkısını çok beğeniyoruz ama bizler Türk vatandaşı olarak, bana göre yabancı dil yerine kendi dilimizle yarışırsak bizim için daha onur verici olurdu.kazansakta,kazanamasakta kendi dilimizle yarışmaya katılmalıyız.

  25. mehmet ali Says:

    hadise’ninşarkısını çok beğeniyoruz ama bizler Türk vatandaşı olarak, bana göre yabancı dil yerine kendi dilimizle yarışırsak bizim için daha onur verici olurdu.kazansakta,kazanamasakta kendi dilimizle yarışmaya katılmalıyız.

  26. deniz(kız) Says:

    ya hadise abla seni çokkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  27. deniz(kız) Says:

    ya hadise abla seni çokkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  28. azo Says:

    slm neolur hadisenin msnesini verin hadiseyi çok seviyorum lütfen hastayım onun derdinden lütfen verin

  29. azo Says:

    slm neolur hadisenin msnesini verin hadiseyi çok seviyorum lütfen hastayım onun derdinden lütfen verin

Leave a Reply

