HADİSE FRİKİK ALBUMU 3

 

Hadise’ye devam…

 

 

 

SİTEMİZDE Kİ HADİSE İLE İLGİLİ TÜM HABERLERE SEKSİ,NORMAL,SAHNE FOTOLARI İLE VİDEO GÖRÜNTÜLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 Responses to “HADİSE FRİKİK ALBUMU 3”

  1. alikağan Says:

    hadise firik şarkısını söylerken çok güzelsdin ve tabi sen her zaman güzelsin
    ben 28ekim de doğdum siz ise 27 ekim ne kadar şanslıyım diyilmi ben sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  2. alikağan Says:

    hadise firik şarkısını söylerken çok güzelsdin ve tabi sen her zaman güzelsin
    ben 28ekim de doğdum siz ise 27 ekim ne kadar şanslıyım diyilmi ben sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  3. alikağan Says:

    hadise firik şarkısını söylerken çok güzelsdin ve tabi sen her zaman güzelsin
    ben 28ekim de doğdum siz ise 27 ekim ne kadar şanslıyım diyilmi ben sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum şarkınızıda tabi

  4. alikağan Says:

    hadise firik şarkısını söylerken çok güzelsdin ve tabi sen her zaman güzelsin
    ben 28ekim de doğdum siz ise 27 ekim ne kadar şanslıyım diyilmi ben sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum şarkınızıda tabi

  5. ramazan Says:

    aşığım sanaaaa.!!!

  6. ramazan Says:

    aşığım sanaaaa.!!!

  7. ahmet Says:

    hadise sen herşeyinle güzelsin seni çooooooook seviyorum çok sexsisin bunu dünya alem biliyor…ı love you hadise

  8. ahmet Says:

    hadise sen herşeyinle güzelsin seni çooooooook seviyorum çok sexsisin bunu dünya alem biliyor…ı love you hadise

Leave a Reply

