HADİSE MİNİ ETEK VİDEOSU İNDİR/İZLE

Hadise’nin mini etek videosu için devam edelim

Tags: , , , , , ,

6 Responses to “HADİSE MİNİ ETEK VİDEOSU İNDİR/İZLE”

  1. Merve Says:

    Hadise abla ben merve senı cok sevhyorum sarkıların cok güzel ben 14 yasındayım senle tanışmak icın herşeyımı veririm bu sene birincıyiz DESTEK YES KÔSTEK NO

  2. mustafa Says:

    HADİSE ABLA BEN HER ZAMANKİ MUSTAFA HADİSE ABLA SANA AŞIĞIM SENİN TANIŞMAYI ÇOK İSTİYORUM HERŞEYİMİ VERİRİM AMA YETERKİ SENİNLE TANIŞMAK NASİP OLSUN I LOVE YOU HADİSEM******

  3. mustafa Says:

    HADİSE ABLA BEN HER ZAMANKİ MUSTAFA HADİSE ABLA SANA AŞIĞIM SENİN TANIŞMAYI ÇOK İSTİYORUM HERŞEYİMİ VERİRİM AMA YETERKİ SENİNLE TANIŞMAK NASİP OLSUN I LOVE YOU HADİSEM******DESTEK YES KÖSTEK NOOO

  4. Batuhan Says:

    Hadise abla seni çok seviyorum çok seksisin ve çok güzelsin her gün senin frikik resimlerini bakıyorum sana aşığım sama en çok siyah yakışıyor.Sana iyi şanslar dilerim eurovisionda.ich liebe dich

  5. bordo bereli Says:

    hadise hanim tam anlamiyla siz bir meleksiniz sizi irak topraklarinda bile dinlemeye doyamiyoruz. Arkadasim mizo nunda selami var.

  6. bordo bereli Says:

    hadise hanim tam anlamiyla siz bir meleksiniz sizi irak topraklarinda bile dinlemeye doyamiyoruz. Arkadasim mizo nunda selami var. kilic.muzaffer aydin

Leave a Reply

