KAYSERİ TURKULERİ DİNLE/İNDİR SÖZLERİNİ OKU

Kayseri yöresine ait 4 adet güzel türkü paylaşıyorum canlar ciğerler
Ayna-Gesi Bağları yorumu,
Arif Sağ -Bahçe Duvarını Aştım,
Veysel Uluağaç-Sivas Caddesi ve
Ahmet Eksin -AsLan Gibi Gayseriliyiz.

Türküleri

kaysericity.net ve weB üzerinde aramalar ile buldum.Kayserililer kaysericity’ye göz atsın güzel bir site.Neyse Kayseri yöresine ait türkülerden seçtiğim yukarıdaki  4 tane mp3 ü indirmek için TIKLAYINIZ.

Ayna-Gesi Bağları Türküsü mp3 Dinle

 

Arif Sağ -Bahçe Duvarını Aştım Türküsü mp3 Dinle

Veysel Uluağaç-Sivas Caddesi Türküsü mp3 Dinle

Ahmet Eksin -AsLan Gibi Gayseriliyiz Türküsü mp3 Dİnle

Epsinı indır be ya
ALAYINI İNDİR.

hea unutuyordum sözlerini de yazıyorum buraya

Veysel Uluağaç – Sivas Caddesi

Ne dünden umut var ne yarınımdan
Tedirgin oluyorum bak uykularımdan
Ne sevdamdan geçtim nede davamdan
Arka mahallede vurdular beni
——-
Bilmemki ben kime yanlış yapmışım
Kahpenin elinde koz bırakmışım
Sivas caddesinde iz bırakmışım
Arka mahallede vurdular beni
——-
Vurdular beni vurdular beni
Bir yar sevdim diye vurdular beni
Nazlı yar çıkmıyor her’an düşümden
Ne düşmandan korkum var nede ölümden
——-
Bir mavzer kurşunu girdi döşümden
Bir çıkmaz sokakta vurdular beni
Bilmemki ben kime yanlış yapmışım
Kahpenin elinde koz bırakmşım
——-
Sivas caddesinde iz bırakmışım
Arka mahallede vurdular beni
Vurdular beni vurdular beni
Bir kız sevdim diye vurdular beni
——-
Benim dostumdan çok düşmanım var arkadaş
Beni korkutmaz bu karanlıklar
Benim bu karanlıklar ardında kabus dolu bir yaşantım var
Beni üşütmez bu soguklar çünki benim buzlardanda soguk bir kalbim var
——-
Ogün içmiştim kafam biraz tatlıydı
Birazda efkarlı gözlerim yaşlıydı
Hele o gün varya benim için çok farklıydı
Bir Mavzer kusunuya Yaktilar beni..

Ahmet ESkin – AsLan Gibi GaySeRiLiyiz

Erkiletten, hisarciktan cikta gel
Incileri sira, sira dizde gel..

Ben calayim, siz oynayin koclarim,
Ellerini zillerini takta gel..

Hacilar, Sakar yan, yana,
Talas, Hisarcik kol, kola,
Erciyes goz bebegimiz, ASLAN GIBI KAYSERILIYIZ,
BIZ KOC GIBI KAYSERILIYIZ..

Cok meshurdur KAYSERI’nin mantisi,
Cok meshurdur KAYSERI pastirmasi,
Evlerde dokunur bitmez halisi..

Kizlarin cektigi cefa acisi,
Cok sukur bizde baslik parasi..

Hacilar, Sakar yan, yana,
Talas, Hisarcik kol, kola,

Erciyes goz bebegimiz, ASLAN GIBI KAYSERI’LIYIZ..
BIZ KOC GIBI KAYSERI’liyiz..
Kir, kir, kir, kir findiklari,
Cal zilleri, kasiklari,
Gecelere doyum olmasin, bizde sabahlar olmasin,
KAYSERI’de sabahlar olmasin..

Arif Sağ-Bahçe Duvarını Aştım

Bahçe duvarini aştım
Sarmaşık güllere dolaştım
Öptüm sevdim helallaştım
Yanıyorum yanıyorum hele

Mayii oldum gonca güle
Acem şalı ince bele

Bir bakışta yaktın beni
Dert ile bıraktın beni
Yaktın beni yaktın beni
Yanıyorum yanıyorum hele

Mayii oldum gonca güle
Acem şalı ince bele

Yeter naz eyleme bana
Gel göreyim kana kana
Aşık oldum gülüm sana
Yanıyorum yanıyorum hele

Mayii oldum gonca güle
Acem şalı ince bele

Tags: , , , , , , , ,

2 Responses to “KAYSERİ TURKULERİ DİNLE/İNDİR SÖZLERİNİ OKU”

  1. ASENA38 Says:

    selamlar. kayserimizin türkülerini tanitigin icin tesekkür ederiz. Aslan gibi kayseriliyiz sarkisi muhtesem😀 ee gesi baglarini anlatmaya gerek yok zaten.

    bu arada bende http://www.kaysericity.net te üyeyim sizin ordaki nickiniz nedir =

  2. Yönetici Says:

    ASENA38 sitedeki üyelik lakabımı hatırlamıyorum gerçekten.Türkü paylaşımı konusunda da her yöre bizim için bir zaten.Biz teşekkür ederiz.
    unimakara.com

Leave a Reply

