Keremcem Sana Ferrari Gerekti Şarkı Sözleri


Sana Ferrari Gerekti Şarkı Sözü

Karınca Kararınca Sevmeye CalıŞtım
Haliyle Azgeldi,Sana Ferrari Gerekti
Kedim Cimi Benden Akıllı
ilk Günden Dırmalamıstı
Bana Bunu Yapan Zalim
Kimbilir Zavallıya Neler Yaptı
Seninde Bir Kalbin Var Sanıpda Aldandım
Anladıgım Anlarda Türkiyakıp Aglardım
Öpünce Gül Actı,Sanan Kerem den oldu
Dikensiz Gül Vakti Bukez Biraz Agır Geldi
Beklerim Yolun Karsıya Düserse
icin Eskigünler Filan Derse
Adres Aynı Bey Bisiy Neyse
Dükkan Verim Satacagın Kürkse
Seninde Bir Kalbin Var Sanıpda Aldandım
Anladıgım Anlarda Türkiyakıp Aglardım !Hup
Seninde Bir Kalbin Var Sanıpda Aldandım
Anladıgım Anlarda,Türkiyakıp Aglardım…

KEREMCEM’İN DOKUN ALBÜMÜNDE YER ALAN TÜM PARÇALARIN ŞARKI SÖZLERİNİ OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

KEREMCEM’İN DOKUN ALBÜMÜNÜ İNDİRMEK VEYA DİNLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

5 Responses to “Keremcem Sana Ferrari Gerekti Şarkı Sözleri”

  1. berfin Says:

    valla şarkının sözlerini okudum yani müziğini dinlemedim ama sözleri tek kelime ile muhteşem

  2. ilknur Says:

    yha keremcemin hastasıyım çok tatlı

  3. zehra Says:

    KEREMCEM İŞTE SANA YAKIŞAN BİR KILİP DAHA SANA FERRARİ GEREKTİ TEK KELİME İLE SÜPERRR OYNAMAK SANA ÇOOK YAKIŞMIŞ SENİ ÇOOK SEVİTORUM

  4. zehra Says:

    UMARIM BU TORUM LARI OKUYOSUN DUR ÇÜN KÜ BEN SENİ ÇOOK SEVİYORUM KİMSENİN TAHMİNEDEMİCA KADR BEN DEN BÜYÜK OLA BİLİRSİN AMA OLSUN :)BEN SENİ HERŞEYE RAĞMEN SEVİYORUMM hemde çook

  5. zehra Says:

    SENİ ÇOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKK SEVİYORUUM :):) burdan bütün okuyanlara duyurulur KİMSE KEREMCEMİ BENİM KADAR SEVEMEZ ………

Leave a Reply

