Ceza-Rapstar Klibi

.:: VideoENVRNYK? ::.

36 Responses to “Ceza-Rapstar Klibi”

  1. Ceza Ve Killa Hakan-Delight Klibi İzle [Sansürsüz] | UniMakara Says:

    […] RAPSTAR KLİBİNİ İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ Bu Konuyla Alakalı Olan Diğer Yazılar Bi Bak Bakalım HeleHadise Delioğlan ve Aşkkolik klipSaian-Al Sevgilim Bununla Anne Ol Mp3FUAT ERGİN HIRSIZ MI?ZİYNET SALİ-HERKES EVİNE mp3 DİNLECEZA VE KİLLA HAKAN ORTAK ALBUMU BOMBA PLAK ÇIKTI […]

  2. Ceza Ve Killa Hakan-Delight Klibi İzle [Sansürsüz] | UniMakara Says:

    […] RAPSTAR KLİBİNİ İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ Bu Konuyla Alakalı Olan Diğer Yazılar Bi Bak Bakalım HeleHadise Delioğlan ve Aşkkolik klipSaian-Al Sevgilim Bununla Anne Ol Mp3FUAT ERGİN HIRSIZ MI?ZİYNET SALİ-HERKES EVİNE mp3 DİNLECEZA VE KİLLA HAKAN ORTAK ALBUMU BOMBA PLAK ÇIKTI […]

  3. Killa Hakan Ve Ceza - DELIGHT Dinle / İndir | UniMakara Says:

    […] CEZA RAPSTAR KLİBİNİ İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ Bildiğiniz üzere albüm bandrollüdür.Bu parçayı kendileri nete vermişlerdir.Eğer onlar paylaşmazlar ise yeni albümlerinden başka parça yayınlanması yasaktır. […]

  4. Killa Hakan Ve Ceza - DELIGHT Dinle / İndir | UniMakara Says:

    […] CEZA RAPSTAR KLİBİNİ İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ Bildiğiniz üzere albüm bandrollüdür.Bu parçayı kendileri nete vermişlerdir.Eğer onlar paylaşmazlar ise yeni albümlerinden başka parça yayınlanması yasaktır. […]

  5. aysenur Says:

    ceza aşıgım sana ya her klıbın guzel anlatılamayacak kadar superrrrr

  6. aysenur Says:

    ceza aşıgım sana ya her klıbın guzel anlatılamayacak kadar superrrrr

  7. caza seni cok seviyorummmmmmmmm ben hatay serinyoldan sedat Says:

    süğpersinnnnnnn

  8. caza seni cok seviyorummmmmmmmm ben hatay serinyoldan sedat Says:

    süğpersinnnnnnn

  9. mina Says:

    cezam seni çok sewiorum aşığım

  10. mina Says:

    cezam seni çok sewiorum aşığım

  11. mack Says:

    ceza süperrrrr sin

  12. mack Says:

    ceza süperrrrr sin

  13. musab Says:

    ceza sen çokkkkk süpersin sana çok benziyorum hatta lakabım bile ceza dır senden sonra ben gelecem 44 malatyalı CeZa

  14. musab Says:

    ceza sen çokkkkk süpersin sana çok benziyorum hatta lakabım bile ceza dır senden sonra ben gelecem 44 malatyalı CeZa

  15. emirhan Says:

    ceza my men .ı love you ceza .adamım supersin klıplerinin hepsini takıp ediyorum ve delıght superrr olmus tskkr edrim

  16. emirhan Says:

    ceza my men .ı love you ceza .adamım supersin klıplerinin hepsini takıp ediyorum ve delıght superrr olmus tskkr edrim

  17. CEZA ONUN ADAMI EMRE Says:

    SÜPERSİN CEZA BENİ KLİBİN DE OYNATIRSIN

  18. CEZA ONUN ADAMI EMRE Says:

    SÜPERSİN CEZA BENİ KLİBİN DE OYNATIRSIN

  19. baran Says:

    manyak bişeee

  20. baran Says:

    manyak bişeee

  21. betül Says:

    ceza beni küfürlü şarkılarında oynat lütfen

  22. betül Says:

    ceza beni küfürlü şarkılarında oynat lütfen

  23. N_E_R_G_İ_Z Says:

    süpperr bu şarkıyı ezberleyen yok walla

    SÜPER RAPci CEZA BAŞKA RAPCİ YOK!!!

  24. N_E_R_G_İ_Z Says:

    süpperr bu şarkıyı ezberleyen yok walla

    SÜPER RAPci CEZA BAŞKA RAPCİ YOK!!!

  25. buse Says:

    acayip güsel bi sarkı cezanın diger sarkılarıı gibi seve seve dinliom ayrıca fark varıda cokk seviom

  26. buse Says:

    acayip güsel bi sarkı cezanın diger sarkılarıı gibi seve seve dinliom ayrıca fark varıda cokk seviom

  27. ömer Says:

    ceza çok güzel söylüyorson gerçekten hayranım sana onun için seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:D

  28. ömer Says:

    ceza çok güzel söylüyorson gerçekten hayranım sana onun için seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:D

  29. beyzanur Says:

    iğreeeeeeeeeeeeeenç
    ööööööö

  30. beyzanur Says:

    iğreeeeeeeeeeeeeenç
    ööööööö

  31. ervanur Says:

    slm ben cezanın kız arkdaşı olduğunu sanan salağım.Adım ezgi cezada şuanda yanımda dediimde inanacağınızı sanacak kadar salağım. hepinize slmlar

  32. ervanur Says:

    slm ben cezanın kız arkdaşı olduğunu sanan salağım.Adım ezgi cezada şuanda yanımda dediimde inanacağınızı sanacak kadar salağım. hepinize slmlar

  33. ervanur Says:

    iğrençççç sin yahu

  34. ervanur Says:

    iğrençççç sin yahu

  35. NESL!H@N.....? Says:

    ceza manyaq rap yapıosun senden başka rap yapabilen nerdeyse yoq o yüzden sana hyranım seni çokkkkkkkkkkkkk seviyorum bidenem

  36. NESL!H@N.....? Says:

    ceza manyaq rap yapıosun senden başka rap yapabilen nerdeyse yoq o yüzden sana hyranım seni çokkkkkkkkkkkkk seviyorum bidenem

Leave a Reply

