Seda Sayan Sıkı Sıkı Tüm Albümü Şarkı Sözleri


SEDA SAYAN’ın 2009 YILI YENİ ALBÜMÜ İÇİN TIKLAYINIZ.

 

SEDA SAYAN 15 ŞUBAT 2009 CUMARTESİ BOSTANCI GÖSTERİ MERKEZİNDEKİ YENİ ALBÜMÜNÜN TANITIMI KONSER GÖRÜNTÜLERİNİ İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

Seda Sayan Sıkı Sıkı Tüm Albümü Şarkı Sözleri

Güneşten sıcak ateşim benim

Yağmurlar gibi serinim benim

Gözleri derin
Sözleri bazen Yanılırsam,Kırılırsam

Uyanınca ben olmazsam

Yanılırsam

Ya kaçarsam

Uyanınca ben olmazsam

Beni sıkı sıkı sar

O zaman kaçamam

Beni sıkı sıkı sıkı sar

Sözümden cayamam

Söz: Şehrazat

Müzik: Şehrazat – Emre Irmak

 

 

 

 
Seven Üzülür

Bu kanundur değişmez

Seven üzülür
Dağ dağa erişirde, seven erişmez
Adaleti zalimle zalim bölüşür
Ah süremedim sefasını

Gençliğim ziyan, zebil

Alemlerin vefazı beni mahvettin

Aman aman ölüyom

İmdat gari annem gelsin

Zalimleri cezasını

Mevlam versin

Mevlam

Söz – Müzik: Sezen Aksu

Düzenleme: Erdem Yörük

Klasik – Akustik Gitar: Erdinç Şenyaylar

Kemanlar: Gündem Yaylı Grubu

Klarnet: Göksun Çavdar

Bağlama: İsmail Tunçbilek

Alaturka Perküsyon: Hamdi Akatay

Vokaller: Murat Bulut, Alper Tunga Demirel

Mix: Ender Akay

Stüdyo: Mod Yapım

İki Gün Oldu

Hayat dediğin ne zor şeymiş

Biraz geç olsada anladım
Hiç inanmasamda herşeyi kadere bağladım
Yok olmaz Allahım neden bu çile
Onu birgün aldatmadım

İki gün oldu duymadım sesini

İki gün deme sakın iki yıl gibi

Söz –Müzik: Alper Narman – Fettah Can

Düzenleme: Hacı Mustafa Ceceli

Bas Gitar: Birkan Şener

Gitarlar: Erdem Sökmen

Ud: Yıldıran Güz

Klarnet: Bülent Altınbaş ( Kirpi)

Yaylılar: Gündem Yaylı Grubu

Bendir, Bas Darbuka: Mehmet Akatay

 

 

 
Ya Onlar Neydi

Birgün olsun sevmediysen

Aşka selam vermediysen
O duruşlar, o bakıçlar ya onlar neydi
Sevdaya dert demediysenDert çekeni görmediysen

O şiirler, o şarkılar

Ya onlar neydi

Yere baktım yine göze battım

İnsafsızın biri

Boş hayaller peşinde harcadın zamanımı

Şimdi burda işin ne başa dönmek kolay mı ?

Klasik – Akustik Gitar: Ayhan Günyıl

Darbuka, Tef, El zili: Mehmet Akatay

Klarnet: Göksu Çavdar

Yaylı Grubu: Gündem

Vokaller: Cihan Okan, Ercüment Vural, Yonca Kocadağ

Mix: Ayhan Sayıner

 Nedense

Ne gündüz, ne gece

Hiç bir şeyin anlamı yok
Bir dakkam sensizce kahretsin
Hiç şansım yok
Alır kaçarım kurşuna dizerim yalnızlığımı

Kaparım gözümü hayale dalarım

Yaşarım senle

Nedense sana ben doyamıyorum

Nedense sensiz olamıyorum

Söz – Müzik: Burak Öksüzoğlu

Düzenleme: Suat Aydoğan

Yaylılar: Kempa Yaylı Grubu

Violalar: İbrahim Şentürkler, İskender Şencemal

Çello: Özer Arkın

Ritimler: Cengiz Ercümer, Seyfi Ayta

Cümbüş – Bağlama: Ali Yılmaz

Klavye: Suat Aydoğan

Gitarlar: Ayhan Günyıl

 Hor Görme Garibi

Nerde boynu bükük bir garip görsen

Hor görme kimbilir ne derdi vardır
O garip halinde ne sırlar gizli
Onu bu hallere bir koyan vardır
Belki benim gibi sevdiği vardır

Ümitsiz bir aşkın esiri oldum

Aradım hatayı kendimde buldum

Ne söylesem gönül dinlemez

Deli gibi seven yine ben oldum

Nice ümit dolu hayat yolunda

Yolunu kaybetmiş garip ne yapsın

Herşey haktan ama zulmetmek kuldan

Gönül bir zalimi sevdi ne yapsın

Madem yaşamaya geldik bu dünyaya

Benimde herşeyde bir hakkım vardır

Sevmiyorsan, hor görme bari

Benimde senin gibi Allahım vardır

Söz: Orhan Gencebay

Müzik: Orhan Gencebay

Aranje: Murat Yeter

Leave a Reply

