Müslüm Gürses Feat Ceza-İtirazım Var Mp3

İlk olarak söylemek zorunda hissederiz ki burada ki mp3ler ve paylaşımlar tamamen tanıtım amaçlıdır.Bandrollü albümü almaya,aldırtmaya teşvik amaçlıdır.İlgili kişilerden kaldırılması yönünde talep geldiği an kaldırılacağını taahhüt ediyorunimakara.com ailesi


Müslüm Baba deyu anılan her ortamda rapi savuna gelen, arabeskin jilet gibi keskin kişisinin iyice alternatifleşedururken Ceza ile gerçekleştirdiği 2009 yılı albümü olan Sandık’ta ki İtirazım var adlı parçasını sunuyoruz.

Müslüm Gürses Feat Ceza-İtirazım Var

Müslüm Gürses Feat Ceza-İtirazım Var Şarkı Sözü
Ceza Müslüm Gürses İtirazım Var şarkı sözleri şöyle ki;

İtirazım var bu zalim kadare
İtirazım var bu sonsuz kedere
Feleğin cilcesine
Hayatin silvesine
Dertlerin cümlesine
İtirazım var

Yarım kalan sevgiye
Su emanet gülmeye
YAsamadan ölmeye
İtirazım var

Ben hep yenilmeye mahkum muyum?
Ben hep ezilmeye mecbur muyum?
İtirazım var bu yalan dolana
Benim su dertlere ne borcum var ki
Tuttu yakamı bırakmıyor
Benim mutlulukla ne zorum var ki
Bana cehennemi aratmiyor

İtirazım var değismez yazıma
İtirazım var bu dertli şansıma
Sevginin sahtesine
Hayatin cilvesine
Dertlerin böylesine
İtirazım var

Yalan dolu gözlere
Durulmamis sözlere
Dost olmayan yüzlere
İtirazım var

Ben hep yenilmeye mahkum muyum?
ben hep ezilmeye mecbur muyum?
İtirazım var bu yalan dolana
Benim su dertlere ne borcum var ki
Tuttu yakamı bırakmıyor
Benim muttlulukla ne zorum var ki
Bana cehennemi aratmiyor
bana cehennemi aratmiyor

Haber-i unimakara.com

Leave a Reply

