Capitol Audi R8 Çekilişi

17 Şubat Salı 2009 saat 14.00’de Capitol Avm’de Kenan Işık sunuculuğunda çekilecek olan kura sonucunda Audi R8 sahibi olacak bir 1 şanslı kişi,şahsı muhterem nerede nerededir acep.
1 asil ve 4 yedek talihli belirlenecek çekilişte.28 şubat yahut 1 mart a kadar arabanın 100000 tl ye varan vergisini ödeyip teslim almalıdır talihli.Yoksa talihini yedek üyeye teslim etmiş olacak idir.
VE BELLİ OLMUŞ İDİR.
ASİL TALİHLİ ÖZLEM ÇATAK
YEDEK TALİHLİ HALİS KAYA

21.02.2009 Cumartesi Günü anahtar teslim töreni vardır.

 

Bu arada hatırlatayım Capitol Avm Audi R8 çekilişini kazanan talihli sadece 253 tl gibi bir harcama yapmış o fiş sayesinde o deli arabayı kapmış.Ki biliyorum  zamanın parasıyla 5 milyarlık yani yeni para 5binTl lik faturalarla kupon topağıyla çekilişi kazanacağından emin diğer zengin kokona tipleri.Lakin bizim kendisine çıktığına Capitol’de Kenan ışık’la olmasına rağmen inanmayan 250 küsür Tl lik mütevazimsi [en azından katıldığı fatura ile:)] bayan arkadaşımıza çıkmış gülmüştür  hayat.Yani diyeceğim kimine şans ,talih kimineyse kör salih.
Not:Bütün Salihleri tenzih ederim




Arabamızı tanıyalım

CAPITOL AVM’ nin YENİ EV KAMPANYASI İÇİN İSE TIKLAYINIZ.

 

R8 Teknik Özellikler R8 4.2 FSI quattro
Manuel R tronic
Silindir/Subap 8/32
Motor Hacmi(cm3) 4163
Motor Gücü HP/dd 420/7800
Tork NM/dd 430/4500-6000
Azami Hız(km/h) 301
Ağırlık (kg) 1560
0-100 km/h (sn) 4,6
Çekiç Gücü quattro
Şanzıman   Sıralı 6 ileri otomatik
Yakıt tüketimi (1/100) (Şehiriçi/Şehirdışı/Ortalama) 22,1/10,2/14,6 20,4/9,6/13,6
CO2 emisyon Hacmi(g/km) 528/244/349 487/230/325
Yakıt Cinsi Kurşunsuz
Fiyatı 260.000 € (Euro)

 


Asil ve yedek liste akşama yayımlanacak.VE YAYIMLANDI:) YUKARIDA
haber-i unimakara.com

10 Responses to “Capitol Audi R8 Çekilişi”

  1. UNIMAKARA'nın delisi Says:

    yaşasın 48 bana çıktı…inanamıyorum…..çok heyecanlıyım

  2. UNIMAKARA'nın delisi Says:

    yaşasın 48 bana çıktı…inanamıyorum…..çok heyecanlıyım

  3. eml Says:

    dur hayallerimizi yıkma ya!

  4. eml Says:

    dur hayallerimizi yıkma ya!

  5. deyvid heslof Says:

    yaşasın çıkmadı hiç heyecanlanmadım sıçasım geldi

  6. deyvid heslof Says:

    yaşasın çıkmadı hiç heyecanlanmadım sıçasım geldi

  7. Erol Yavuz Says:

    Hocam atıyorsun gibi geliyor bana.

  8. Erol Yavuz Says:

    Hocam atıyorsun gibi geliyor bana.

  9. tilki Says:

    yasasın aq bekleemdıgım gbı bna ckmadı bubagın amina goyam

  10. tilki Says:

    yasasın aq bekleemdıgım gbı bna ckmadı bubagın amina goyam

Leave a Reply

